Summa sidvisningar

1 maj 2011

Valborg

Bränn bränn bränn! Bränn bränn bränn!

Väldigt till nära till brasan i år.

Carro, Per, Nathalie och Cassandra kom förbi igår.
Carro och jag lagade förrätten, Ostgratinerade kräftor på bröd? Kan man väll kalla det lite.
"männen" grillade A lot of kött!
Gott gott var det, men man blev ju nästan allt för mätt på förrätten.

Helt plötsligt står det en vit ful bil och blockerar våran uppfart.
Det är inte okej.
Nathalie sprang snabbare än vinden och frågade vad dom gjorde där.
Dom skulle se på brasa.
Va tusan, dom kan ju inte ställa sig på våran uppfart för det!

När vi står och gluttar ut på Nathalie genom badrumsfönstret så upptäcker vi BLOD???!!!!
AAaaahhhh!
Vem blöder? Vart kommer det ifrån?
Oh Oh Oh Oh!
Sen upptäcker vi att någon har trampat på en enorm fästing!
O visst, självklart är det jag?!!?!
Åh jag spyr!
Nu sak kattfan ha fästingsmedel på sig!
Själv så hoppar jag in i duschen och sköljer av mina fötter med leggings på.
Det blev väldigt kallt när man gick ut sen.

Carro sa åt bilen att flytta på sig och vi tog på oss och gick till brasan.
Det är då man skulle sagt hej till alla grannar och visat hur trevliga vi är...
Meeeen... Det gjorde vi inte.

Istället så stog vi och frös och Per tjatade om att han ville gå hem.
Därför stannade vi ett tag till ;)

Sen så skulle jag slinga Carros hår.
På med finhatten och börja dra ut slingor!
Sen färg färg, dock så var dom riktigt snåla med färgen!
Det så bra ut när håret var blött.
Men tydligen hade Per sagt att hon såg ut som en turk idag???

Lucas gör värsta minen. Haha
Idag trodde jag att Carro och jag skulle iväg och göra naglar?
Men nu vet jag ingenting.
Förutom att vi ska iväg till svärföräldrarna och käka mat klockan 1.
Och jag borde slänga mig på träningscykeln snart.
Och så ska Lucas bada lite.

Peta peta ögat... det gör man när man är trött!
Just nu sitter Erik och Lucas och spottar på varandra.
Jag vet inte vem som vinner, men jag lägger nog min tro på Lucas.
;)
Man blir glad i hela kroppen när man ser dom leka tillsammans <3

Nu ska jag göra något vettigt.
Eller ja, kanske.

ADJÖ!



2 kommentarer:

  1. Se till o vara med i tävlingen du med, angående OnePiece, de är ju så dyra så man aldrig köper en själv, o man vinner aldrig. Men prova kan man ju :D

    SvaraRadera