Summa sidvisningar

8 maj 2011

TriSt

Som beräknat så ser dagens planer lika tråkiga ut som jag misstänkte.
Erik ska klippa gräset och jag ska försöka få Lucas att sova och sen fixa med tvätten.
Sen ska Erik handla och sen grilla.
Sen ska vi åka till Ica Maxi och storhandla.
Sen är det ett mål mat till och sen är kvällen slut och Erik måste gå och lägga sig vid 9 eftersom han ska börja jobba tidigt som vanligt på måndag.
Jag tar hand om Lucas på natten och sen så börjar den underbart trista vardagen.
Hela helgen har faktiskt haft ganska mycket vardag känns det för mig.
Jag HATAR vardagarna.

Veckan som kommer består av;
sjukgymnast på tisdag och präst på torsdag.
Jag skulle vilja trycka in något roligt, men jag vet inte vad det skulle vara eller hur jag ska ha ork eller tid.
Mammaledighet suger.
Jag skulle mycket hellre jobba.
Ta inte illa upp Lucas, men det är så.


Alli skulle tydligen vara något bra?
Någon som testat det?

ADJÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar