Summa sidvisningar

6 maj 2011

Trött kärring

Hm.. vad skumt, tvätten ser inte ren ut?
*luktar* den luktar inte rent heller?
Va tusan! Jag har tvättat tvätten utan tvätt och sköljmedel!
Då är man för lite för trött för sitt eget bästa faktiskt...

Ikväll blir det Tacos och film...
Vi får se om han håller sig vaken.
Hans vaken knapp funkar bara vid snuskiga tillfällen.
Han ska få leta spindel sen... hittar vi inte den så tar vi extra dubbelsängen och sover i vardagsrummet har jag bestämt.

Resten av helgen får vi se vad det blir.
Tapetsering av Lucas rum är bokat i allafall. Jag och Erik målade för andra gången igår.
Vi ska kolla idag om det behövs en gång till. Annars så är det bara att tapetsera och sen lägga golv och tillsist lister. Längtar tills jag får inreda och lägga in hans kläder i garderoben <3

Nu äter Lucas upp min andra hand så jag måste sluta

ADJÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar