Summa sidvisningar

2 maj 2011

Uuuuhuhhuhuhhhuuuu

Solen skiner himlen är blå
och sen så regnar det lite,
solen skiner himlen är blå (la la la)
Och sen lite hagel.
Solen skiner himlen är blå å vad skönt att leva då... (lala)
Fan va kallt!
Jag fryser pungen av mig!
Vilken pung?
Klart jag inte har någon pung, den har ju fryst sönder och ramlat bort.
På tal om att frysa.
Inatt så frös jag som ett as!
Så jag tänkte vara smart och sticka in mina fötter under Eriks täcke...
Så jag smög in en fot och sen andra.
Å då kan jag lova att det var någon som vakna!
Han slängde ner en arm och kände på mig?!
(när jag blir rädd så flyr jag, antar att Erik är av den modiga typen)
Sen kollade han på mig som om jag skulle vara en Alien...
Sorry att jag börjar bli kallblodig igen då!!!



Lucas och jag tog bussen till vårdcentralen förut.
Då var det en gubbe som blev sur att jag tydligen enligt honom tig tid på mig att gå på bussen??
Fittgubbe.
Gå på den jävla bussjäveln någon gång sa han.
Jag tog min tid på mig och gick sen fram och betalade.
Han sa inget när jag gick tillbaka, och tur var väll det för honom.
Han hade ju dött direkt, 
100 år gammal, gröna byxor, och en käpp.

Väl där så var det tydligen gratis (???)
Fram tills man är 25. Toppen bra!
Sen så sa han så nöjd...
-Nu ska jag köra ner en grej i halsen på dig!
(snuskigt!!!)

Visade inga streptokocker.
Bara att det var rött och såg inflammerat ut.
Kunde vara en infektion, 
kunde vara något med magen???
Jag fick köpa några receptfria grejer på apoteket som han sa jag skulle testa, gick det inte över så skulle jag komma igen.
Nått skit jag ska gurgla och något annat jag ska käka 3 gånger om dagen.

Födelsemärket då?
Jo det var ingen cancer trodde dom.
Ja, DOM
Läkaren tyckte det såg så konstigt ut så hon var tvungen att hämta en till.
Jag ska operera det efter sommaren.
Jag står på någon lista nu.
Jag kunde få tidigare men jag ville/vågade inte.

Ikväll ska Carro och jag beställa kläder.
Det bara är så!
Vill ni se hennes naglar som är Paintbrush målade så har ni hennes blogg här.
Tycker det blev snyggare faktiskt.

Nu ska jag och familjen åka och veckohandla innan Lucas dreglat sönder Erik.
Men hellre dregel än piss.
Han pissade ner mig totalt så fort vi kom hem.
Jäkla unge!

ADJÖ!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar