Summa sidvisningar

6 maj 2011

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh *suck* Sempers

Jag är så in i helvete trött.
Lucas vägrade både sova och äta inatt.
Vet inte om det var för att vi börjat blanda in sempers 2 i ersättningen nu.
Helt omöjlig! Tror inte jag sovit mer än 4st 10 minuters perioder?
Inte ens ligga i sängen hos mamma på morgonen funkade. Då är det illa!
Och så tvingar han självklart upp mig.
Vi går upp, och vad ser jag då i ögonvrån på Eriks sida på sängen?
EN MEGA SPINDEL!
Och jag trodde den andra svarta var stor, det var ingenting mot den här!
Så jag tog fram flugsmällan som jag har i min närhet vid sängen sen förra incidenten, jag måste ju försvara min son!
Men fanskapet kryper in mellan väggen och sängen innan jag hinner göra något.
Så jag valde att fly!
Och just nu kryper det överallt på min kropp!
Usch!

Halsen blir inte bättre.
Det suger pung, ibland funkar faktiskt wishermans friend bättre än apotekets antiflammatoriska tabletter och gurgel???

Nu ska jag kissa

ADJÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar