Summa sidvisningar

19 maj 2011

Käkat

Nu har vi käkat och vi är bara sååå trötta!
Typ, skjut mig gärna i huvudet trötta.


Joanna klagar på att jag inte har tid på att blogga och skriver väldigt "fattigt" och jag ska vara ärlig, det är sant. Jag har inte tid.
Jag har inte ork.
Mina nätter är mer än ett helvete och dagarna är väll inte så enormt mycket bättre.
Dock skötte sig Lucas perfekt när rörmockarna sprang ut och in i huset.
När jag har tid över så njuter jag av tystnaden och vilar kroppen en del. Och huvudet!

Jag ska försöka lägga in bilder på naglarna som jag fyllt i, dom blev ju så enormt mycket, mycket finare. Den här gången blev det paintbrush. Stackars Erik var med och väntade och blev hög av ångorna. Haha

Imorgon ska vi in till Mariberg IGEN! Nu är jag fan trött på skiten.
Men vi ska köpa T-shirt åt Erik och en annan klänning som sagt till mig. Och ett par leggings eller strumpbyxor, jag har inte bestämt mig för vilket.

Och det ska hinnas att våga håret och packa ihop alla saker som ska med till dopet imorgon.
Och  vi ska handla till "glasbaren" som ska vara till barnen och så ska vi duka och göra klart bordsplaceringen. Vilket inte är det lättaste kan jag lova! Huvudet snurrar bara runt runt.

Eriks pappa fyller år på lördagen med, hans ska få en Jäger. Haha
Och på söndag är det morsdag.
Bara en massa måsten känns det som, och så ska det ju inte kännas tycker jag.

Vi måste köpa en bitring till Lucas som man kan lägga i kylskåpet eller frysen.
Han tuggar sönder sina händer totalt. Dom blir jätte röda, nycklarna tuggar han bara på litegrann.
Knäppa unge.

Något har hänt med min dator med... :(
Batteriet har gått sönde på något sätt så datorn plötsligt kan stänga av sig står det???
Jag tror att jag måste lämna datorn till Doktor Turner.
Eller så får jag önska mig en ny tills jag fyller, men jag vill gärna att den håller fram tills dess (och helst längre)

Inga bilder.. dåligt av mig. äh. jag slänger in lite ramdon i hela inlägget och sen får det duga för nu.
ADJÖ

3 kommentarer:

  1. MASSOR av bilder ;D hahah! sötnöt!

    SvaraRadera
  2. Lugn och fin nu gumsan, läget under kontroll.
    Mors dag är nästa helg ;) Så det blir en sak mindre ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja du sa mossor av bilder så jag fixade det ;P

    Är det Carro? Är du säker? Jag hoppas :P

    SvaraRadera