Summa sidvisningar

2 maj 2011

O skalman han äl tlöööööööööööööött!


Jag är oxå tlööööööööööött!
Vi är tillbaka på stadiet "Lucas har inte bajsat" idag.
Det betyder en vaken natt med babymassage, pruttar och gnäll och skrik.
Jag vill soooova!
Försökte få Lucas att kolla lite tv i vaggan och kanske vilja vila lite.
Men den ideen fick dissen.

Så jag kommer nog ha en Zombiedag idag :P
Jag hoppas Lucas bajjar innan vi åker till vårdcentralen.
Eller tror ni att läkarna gillar när man har en nerbajsat unge som skriker hyteriskt medans dom pillar mig i halsen?
Ja det gör jag med ;)

Naglarna... 
Bra:
  • Priset
  • Man kunde sitta och kolla på tv under tiden
  • Drop in
  • Väldigt väldoftande olja dom hade på naglarna.
  • Dom kunde göra snygga airbrush motiv
Dåligt:
  • Bubblor i naglarna
  • Inte ordentligt filade på kanterna
  • Vissa är för tjocka
  • Dom kan inte svenska
Jag ska försöka powernapa nu när Lill-grisen sover på mig <3
ADJÖ

 


2 kommentarer:

  1. Definitivt värt pengarna iallafall, tur man inte betalar 850 som på vissa andra ställen :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var det verkligen! =)

    SvaraRadera