Summa sidvisningar

1 maj 2011

Nails Marieberg Örebro

Hejsan svejsan!

Idag så var vi hos svärmor och svärfar och åt god mat (som vanligt gott)
 Sen åkte Carro och jag till Marieberg (själva!)
Kändes lite konstigt att gå på marieberg utan barn faktiskt.


Vi fick en halvtimmas "fritid" eftersom dom inte hade tid förens då.
Så vi gick och tog en liten fika =)

Sen gick vi och gjorde naglarna.
Bästa-Priset
Sämsta-Dom kan knappt ett ord svenska.
Jag tycker mina naglar är Heeeelt okej.
Visst, dom kunde varit lite bättre, tror gubben som gjorde den sista biten på dom var lite trött och allt för röksugen så han slarvade lite på dom.
Men WTF. Vad kan jag begära för 275 spänn?

Jag ska lägga upp bild imorgon.
Nu ska jag bära upp min lillgris och tillfredställa min man tror jag med ett "testa hur mina naglar ser ut runt din *** handjob"
Oj, kanske för mycket info?
Näääe, sån är ju jag vet ni väll :P
Skriver mer imorgon, förhoppningsvis innan jag åker till vårdcentralen.

ADJÖ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar