Summa sidvisningar

27 maj 2011

Sov du lilla videung

Vi försöker få vår lilla son att sova, men han vill hellre busa.
Och eftersom det är han som bestämmer här hemma så får vi invänta tills han känner sig redo.
Jag ska måla upp en "tatuering" på Erik för att se hur det ser ut på ett ungefär så han vet vad han ska säga till tatueraren på fredag.
Vilket ställe är bäst? Någon som har någon erfarenhet från dom som finns i Örebro?
Jag vill också tatuera mig!!!Har MASSOR jag vill göra ;) Jag vill bli vacker med lite inc.
Det här var det sjukaste jag sett alltså!!!!
Vem fan vill göra något sånthär med sin kuk?
ALDRIG att jag ens skulle ta på den där... saken...

Förkyld börjar jag bli med. BLÄ!
Det gillas inte tycker jag...
Nu ska jag glutta efter fina tatueringar till smalbenen :P
ADJÖ

1 kommentar:

  1. du kan ju ta en resa upp med mig sen till sundsvall och göra en hos min vän :) mycket billigare plus hon är super duktig :)

    SvaraRadera