Summa sidvisningar

20 maj 2011

Stress stress

Åh jösses!
Imorgon så är dopet.
Känns som om jag inte är riktigt redo än.
Jag fick ju diss på mina kläder och har inte hunnit hittat några nya.
Carro och jag hade beställt från internet och fått hem några, dock så såg jag ut som en tant i dom så det var bara att skicka tillbaka igen.
Men Erik och jag ska till Marieberg idag och köpa kläder åt Erik och sen klubbor som vi ska strö ut över borden i björneborg där vi ska fika.
Carro har gjort ett mega jobb och bränt in ALLAS (56st) namn på små träbitar som visar vart dom ska sitta.
All eloge till henne Carro


Känner mig lite koko i skallen........... Vanligtvis så är ju inte det något ovanligt, men känner mig lite konstigare än vanligt.
Tror det är stressen, så har jag ont i magen. Blä.
Jag vill ju gärna ha allting klart någon dag innan när det gäller "stora" saker.
Nu har jag inte tid att skriva mera.
adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar