Summa sidvisningar

27 maj 2011

Big Brother, lite efter alla andra

Igår var ju Joanna och Cassandra här. Det var super trevligt.
Även fast vi slogs mot bålgetingar. Haha
Jag skojar inte, den var såhär jävla stor!
En jävel hade krupit in bakom kylskåpet, lätt att få tag i den då.
Sen kom den stora fan fram. Och Joanna kolla på getingen, flugsmällan och sen på mig.
Inte en chans att e liten flugsmälla skulle kunnat tagit död på en så stor geting, så jag sprang upp och hämtade böcker, men då hade den fan flugit ut som tur var.
Jag hoppas att geting nummer 2 också är ute så den inte är inne och gömmer sig någonstans, den var dock lite mindre, men ändå ENORM!

Sen åt vi lite våfflor.
Lucas uppförde sig underbart.
Och Cassandra med.
Hon var så glad så när hon så Lucas och pratade en massa. Han kollade bara lite skeptiskt.

Sen så är ju jag tydligen inte så TV smart.
Joanna, som inte ens har samma som vi har hemma på tvn, Telia.
Visste att jag kunde se alla Big Brother avsnitt, utan reklam dessutom!
Hur bra är inte det.
Äntligen får jag  komma in i Bigbrother världen och förstå vad alla andra pratar om.
Och det bästa är att man kan pausa när man vill, vilket är toppen när man har barn.
Lite efter men ändå =)

Ringde BVC och sjukgymnasten idag, men fick inget napp tyvärr.
Skit!

Nu ska jag äta våfflor och försöka få denna pissdag att gå fortare så det kan komma ännu en pissdag och vi hoppas att den går ännu snabbare.
Snabbspola livet ett tag.
ADJÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar