Summa sidvisningar

11 maj 2011

Förlåt mig

Förlåt för den dåliga uppdateringen, men igår så blev det helt enkelt ingen tid över.
Natten bestod av panik skrik.
Sen bestod det av missljud när jag spolade toan.
Sen bestod den av en karl som springer ut och ner i källaren mitt i natten och stänger av vattenpumpen.
Sen består den av mer skrik,
och sen en unge som får sova på mamma efter många om och men.
och sen består det av en man som kommer upp och väcker mig med- Det blir **** ************* för dig! Det läcker vatten ur huset!

PANIK!

Sen så kom herr rörmockare, han skrämde upp mig en massa när han pratade grävmaskiner som skulle gräva upp för att komma åt, och började mäta i vardagsrummet och sen gå in i ALLA rum och kolla....
Men PHU! vilken tur. VI slipper gräva. Men det ska dras nya rör... Ett rör hade gått av. Inte great. DYRT!

Sen var det bara att sätta megafart för att hinna träffa Joanna senare på dagen.
Mata unge, byta blöja, torka kräks, byta om på mig, smink smink. Håret hinns inte med. Sätt upp en toffs. Packa Lucas väska och leta nyklar. Hittar inte mina. Tar Eriks bilnycklar.
Springer till bussen!
Hinner med bussen men Lucas är arg och skriker som en galning. Annars sover han alltid på bussen.
Sen däckade han.

Fick trängas med en annan barnvagn som tog min sittplats.
Hon stod så pass i vägen så jag inte kunde gå av förens vid resecentrum.

Sen tog jag en tripp upp på stan och hämtade ut pengar på banken, köpte ett par inte så fina sommarskor och sen gick jag till Jessica, jag hade ju mycket dödtid eftersom Joanna missat bussen.
Och vilken jävla trappa det var upp till Jessica! "Djävulstrappan".
Mata unge och byta blöja.
Tyvärr så somna William nästan direkt när jag kom dit.
Sen skynda skynda till Resecentrum och möta upp Joanna och Cassandra.
Och så fick hon och Lucas flörta lite grann. ;)
så fikade vi lite och snacka lite skit.
Jag var inte hemma förens halv 7.
Och då kom John förbi.
Han och Erik satte upp Lucas bård i hans rum.
Sen var det dags att laga mat, äta, byta bajsblöja, och försöka få lill skiten att sova.
Sov som en stock först, men sen var han helt tokig hela natten! Jag har inte sovit mer än en halvtimma.
Jag fattar inte vad det är för fel????!!!! Känner mig som en dålig mamma.

Idag ska jag till Sjukgymnasten halv 4 och Erik till frissan... Och Lucas ska till... DAGIS!?
Jovisst! Farmor Lena jobbar där och ska ha honom där en liten stund, sen slutar hon och tar med honom hem.
Det var lite svårt att omboka min sjukgymnast och eftersom Eriks frisör endast jobbar onsdagar och han MÅSTE ara klippt innan dopet så var det bara att köra på.
Undra om Lucas kommer gilla dagis?

Skriver nått bättre sen om jag hinner, och med bilder! 
adjö

2 kommentarer: