Summa sidvisningar

9 maj 2011

Känns sådär

...Att mosa i sitt barn massor av grejer varje dag...

  • Ca 50 droppar Minifom/varje måltid
  • 5 st Sempers magdroppar/dag
  • 1ml Duphulax/morgon (ska börja även kvällar)

Det känns ju inte speciellt naturligt.
Vi har testat utan minifomen, resultatet blev katastrof.
 Inatt var den värsta natten på 1 hel månad, det var hemskt.
Han hade nått så sjukt ont i magen så han inte ens kunde äta. Han bara skrek!
O vilka fisar?! Lätt som ett rock 'n roll band Live.
Det var en så jobbig natt så jag ville gråta! Vad ska ma göra? Inget hjälper och han skriker ju verkligen efter hjälp.
Fy bubblan för Lucas mage, jag ska sälja skiten!

Han skriker nu på dagen med och får inte riktigt med ro... Hoppas det blir bättre fram mot kvällen!
Erik var vaken en massa inatt med, och han vaknar typ ALDRIG! Det visar ju att graden på panikskrik var ganska högt.
Lucas och jag sov iallafall en timma efter Erik åkt till jobbet vid 5.
Eller mer däcka av än sov.
Jag halvlåg i sängen och Lucas låg på mage på min mage. Det hjälper lite mot det onda...

ADJÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar