Summa sidvisningar

7 maj 2011

Tapetsering

Nu är det full fart uppe i Lucas rum.
Erik och svärmor tapetserar vår enormt könsmarkerande barnsliga tapet.
Blå med stjärnor som lyser i mörkret med liknande bord.

Erik trodde att han och jag skulle bli osams så jag får inte vara med.
Jag får leka glad hemma fru som dom andra dagarna i veckan.
Förut käkade vi Tacos, det blev inget sånt igår eftersom vi åkte till Knarsta till Lucas farmor och farfar och käkade grillat. Mums!
Carro, Cassandra, Josse och Emil var också där.

Och Carro var så glad! Och de gjorde mig så glad!
Så jag kände mig helt flummig i huvudet.
Erik sa att han knappt kände igen mig när vi kom hem.
Det är lite hemskt egentligen att det är så illa att folk verkligen reagerar och knappt känner igen personen för att de är glad :S
Men men, jag var glad att jag var glad!

Det blev att sova i vardagsrummet på extra dubbelsängen.
FAN jag vågar ju verkligen inte ligga i jävla spindelrum.
(Oj, Veronica kom ihåg språkkontroll!)
Erik fick gå upp och letade, men hittade den inte.
Kanske var samma spindel som jag dödade i duschen senare på dagen???
Så fick han bära ner alla sängkläder, som vi självklart bytte.
Spindelförgiftat!

Sen hämtade Erik dubbelsängen och vi möblera om lite.

Då kom ja och tänka på vilken söt karl jag har som ställer upp på såna konstigheter!
Då  blev jag lite kär igen.
ADJÖ

1 kommentar:

  1. ååååh så skoj, hoppas rummet blir jätte bra, du får ta bild sen :) <3

    SvaraRadera