Summa sidvisningar

7 maj 2011

Bröllop!

Jajemän folk,
nu är det dags!
Erik har gått ner på knä och friat och jag har sagt JA.


Ne fy alltså.
Det är fullt att ljuga!

Vi slötittar på The Wedding Planer 
Lillkillen sover nu på soffan.
Han har haft totaldamp hela kvällen. 
Och varken Erik eller jag vet varför?
Han kanske bara hatar oss?

Idag fick vi en hemleverans...
Bestående av en barnstol.
Jag ville ha en matsalstol åt Lucas nu när han kan sitta så bra och eftersom vi snart ska ta och börja mata honom med riktig mat.
Och Surre hade en till oss så han kom med den på direkten.
Så kan vi snabba om fast delivery.
Och Lucas tyckte det var skit kul.
Skönt det! Det var kul.

Jag är å sjukt uttråkad, men ändå så tröööööött.
Skulle lätt kunna däcka 3 dagar i sträck och bara gå upp och pissa någon gång ibland.
Och det är bara tråkiga saker på listan imorgon...
Som klippa gräs, sätta upp bård, lägga golv....
Jag vill inte. Jag vill göra nått kul!
Men gudarna vet vad.

Vet fortfarande inte om vad jag ska göra på min Happy Birthday?
Kom igen, ge mig förslag.
Roliga förslag!!!
Jag vill göra nått kul!

ADJÖ 

1 kommentar: