Summa sidvisningar

20 mars 2012

FEST I BORÅS


Äntligen så är det bestämt att jag ska få åka till Borås!
Ska åka dit och fira Henke (med Josse tack!)
Ska bli så kul att få träffa honom och Karro :D

Självklart så kommer jag åka vilse på vägen dit, jag känner ju mig själv...
Tåg och buss är verkligen inte min starka sida. 
Men jag har sjukt svårt att tro att någon skulle vilja ha lust att köra oss ändå till Borås för samma pengar.
Googlade just Borås...
O får fram den här bilden.
Allvarligt ser det ut såhär?
"hej mitt vinterland"
Kanske är som en stor stor zombie stad som man blir ditlurad till :P
Men men, mat, musik, folk, alkohol o römaskiner och skit... Ja det kan nog inte bli bättre helt enkelt. =)

Spanar skor på internet just nu...
Hade hoppats att det skulle finnas några porriga på din sko eller nått så man kunde gå o prova dom.
Meeeen tyvärr inte :(

Imorgon blir det dagis för lillkillen.
Funderar på om jag ska åka in till stan efter jag hämtat honom vid 2 eller inte...
Tåls att fundera på!

Men nu... BB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar