Summa sidvisningar

23 maj 2011

Nu vart det kväller

Ja nu böjar det mörkna och klockan säger tick tack.
Dags att gå till sängen.
Men inte för Veronica, hon väntar på att sambon och hennes sovandes barn ska gå upp en våning och sova så hon kan få träna lite ifred. Hatar att träna framför någon.

Jag vill vara ifred och se ut som en idiot och flåsa som en gris.

Jag väntar fortfarande på att sjukgymnasten ska ringa så jag vet hur vi ska arbeta vidare... Suck, ingenting händer!

Idag blev det herrgårdskyckling och den var faktiskt ganska god. Ett plus poäng till mig själv. Tack Tack.

När ska den där åskan komma? Jag har såna huvudvärk och den går aldrig över.
Inatt så blev det jätte kvavt och varmt så jag fick slänga av mig täcket, även fast vi hade fönstret öppet helt.
Och inget underbart regn att ligga och lyssna och somna in till heller. 

Skulle jag fira min födelsedag, eller?
Skulle vi ha partaja?
Problemet är att jag inte har några att bjuda. Typ. Som jag vill ha här.
Hans ville komma, men då säger Per att jag måste ha ett ligga till honom.
Jag känner ingen som jag kan tänka mig han vill ligga med?

Någon som är villig?
Hahaha

Jaha? Nu är det pojkar som pussas på tv.
Rederiet är det visst.
Erik mår dåligt.
Och jag skulle säga till när det var över.
Jag ljög. Erik mådde dåligt och frågade om jag var djävulen.

Mjaaa kanske :P

          Fan, jag måste ta och rensa mina rabatter.
De ser förjävligt ut. Men problemet är att jag inte kan komma upp om jag väl lyckas ta mig ner på knänen. Då är ju frågan hur man ska göra?
Farmor har ju sagt att hon vill komma och titta på dom när jag fyller.
Jag kanske kan hyra en trädgårdsmästare för mina 40kr som jag har kvar sen dopet?
Det, några kakor och en lakrits klubba var det som jag fick kvar :P
Och självklart massor av paket.
Jag ska ta kort imorgon om jag hinner och lägga upp bilder =)

Nu orkar jag inte skriva mera. 
ADJÖ     
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar