Summa sidvisningar

17 maj 2011

MAN GER UPP

Dålig uppdatering på bloggen AB.
Nr jag väl hade tid att blogga så var hela sidan nere??? Dock var det inte bara jag som drabbades av det dilemmat.
Och sen har det helt enkelt inte funnits tid eftersom jag inte vet hur man mobilbloggar, hjälp någon?

Men nu sitter jag här.
En jäkla snabbis får det bli.
För om inte allt för länge kommer Carro hit och vi snor älsklings bil och åker till Marieberg och letar klänningar till dopet eftersom våra som vi beställde inte kommer komma förens EFTER dopet även fast Carro ringde och beställde och frågade om dom skulle komma i tid. Dåligt!
Lördagen var stressig, en unge som inte sov på natten och sen skulle vi sitta på båten klockan 1. Dock var våran båt mycket mycket finare. Och stor!
Och premiär turen fick vi åka också! Lite läskigt ifall den hade sagt goodbye, men jag satt nära flytvästarna så det var relativt lugnt.
Vi var hemma halv 11 på kvällen och vi däckade som om vi blivit slagna i huvudet med en slägga!
På söndagen kom Lucas hem med pappa, och sen kom mamma med Zazza och Mandy. Det var så skönt att få hem lillkillen så det blev mys med honom.
Mamma hade varit helt slut efter att ha haft honom en natt. Känns bra att det inte bara är vi som har problem, man börjar ju tro det ibland.

Nu är det smink på G och söva unge!

ADJÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar