Summa sidvisningar

12 maj 2011

Dags att sätta fart

Lillgrisen ligger på babygymmet och är mätt och ..."glad" är väll att överdriva, men tillfreds med sig själv.
Jag nöjer mig med det lilla! 
Inatt var han inte lika hysterisk som dom andra nätterna. ÅH vad skönt och bra!

Både för oss och honom!

Prästen kommer klockan 2 idag och jag känner mig stressad!
Måste dammsuga och ta mig något finare än "hängpattar och mjukisbyxor"!
Och sen lite smink. Och fixa med vatten i tillbringare och i kaffebryggaren.
Eftersom vi inte har något kallvatten i köket kanske det inte är så atteraktivt att hämta vatten i badrummet när Prellen ser på :P
Carro skulle komma runt halv 2. Hoppas hon kommer lite tidigare :)
Sen skulle hon stanna kvar ett tag efter nä prästen åkt hem, och det tycker jag låter som en bra ide.
Känner mig ganska sällskaplig idag.

Nu är är det bråttom! på 3 min blev lillkillen galen på mig.
Nu kommer allt ta dubbelt så lång tid. 
Aja, det får gå!
Skriver mer sen...

AdJö

1 kommentar:

  1. gulligt med dop :) Ska ni ha det hemma hos er? Lycka till ha en bra dag :D

    SvaraRadera