Summa sidvisningar

4 maj 2011

Huvudvärk

Världen ger mig huvudvärk
Kan man kanske få semester? 
Eller bli sjukskriven?

Och halsen har inte blivit något bättre hittils.
Jag testade "gurglett" som jag fick med mig hem från apoteket.
Och fy fan alltså!
Det såg ut som skit,
det smaka skit
och ja... skit!

Efter man gurglat i sig den fina bajsbruna sörjan så satt den hemska smaken kvar, läääänge.
Dock höll den inte bort det onda lika länge :(

Idag ska Lucas vägas och mätas.
Jo han ska det idag. Inget ändrande av datum som jag bestämt igår.
Då ska vi se om vi kan få hjälp med hans bajseri också.
Men han sket imorse igen.
Helt otroligt!
ADJÖ!

4 kommentarer:

  1. §jag skriver en kommentar istället du är ju typ aldrig online på chatten på fb :P hur tusan gick med med vårtpiercingen ? har du kvar den? ser den stygg ut efter amningen?

    SvaraRadera
  2. Det är du som aldrig är online när jag är ;)
    Jag tog ut den efter 1 månad, orkade inte hålla på och ta i och ur hela tiden, men ser inte konstigt ut allts :) din då?

    SvaraRadera
  3. oki då vet jag :) hahaha jag vann vadet över marcus ;P min sprutar med mjölk ur hålen så jag funderar om jag ska prova sätta in den igen :P

    SvaraRadera
  4. Vill jag ens veta vad vadet gick ut på? haha

    SvaraRadera