Summa sidvisningar

28 maj 2011

Godförmiddag

Hej på er.
Jag är själv.
Helt själv i hela huset.
Erik åkte bort med Lucas så jag skulle få sova lite.
Jag klarade av att sova till 11. Ganska bra gjort.
Men jag vaknade flera gånger av dom här jävla mardrömmarna!
Igår låg Lucas och jag och sov som 2 grisar på soffan och då drömde jag att min syster Johanna hade varit med barn och födde, men ingen hade sagt nått om det till mig.
Och sen gav mamma och pappa bort barnet och hon var smal och fin direkt efter och inget syndes.
Skum dröm och alla bara sket i barnet. Och efter dom lämnat bort barnet så klankade dom ner på mig att jag fortfarande var tjock efter graviditeten och grejer.
Skum dröm!

Jag har käkat frukost just och har så jävla ont i magen.
Känns som om jag har ett litet marsvin uppe i magen som sitter och gnager på mig som en jäva morot eller en lilldjävul med en gaffel som sitter och skrapar.
Jag misstänker att Erik och Lucas är hos hans mamma så jag ska väll skicka ett sms och säga att jag är vaken.
Eller så kanske det är bäst att jag väntar. Vi har ju inte direkt hållt sams dom senaste dagarna.
Och jag vet att det beror på mig, men det är för att jag inte orkar mer.
Jag har lixom gått in i väggen.
Erik vill att vi ska gå ut och äta idag och kolla på pirates eftersom jag viljat sett den länge.
Men jag känner att jag inte riktigt orkar. Jag sover hellre en timma eller 2. 
Eller gör allting som jag måste göra hemma, vika tvätt, sy gardiner, sätta upp tavlor, skriva i Lucas böcker, dammsuga, damma, göra rent kylskåpet, träna, sortera lådor, göra något av mina böcker ect, ect.
Jag känner mig så skit dålig på dagarna när jag känner att det är jobbigt att ha Lucas, inte att det är roligt. Och han vill leka en massa och jag känner, Åh nej, snälla sov!
Och då kan jag bli så ledsen på mig själv ibland så att jag bölar som en liten baby.
ADJÖ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar