Summa sidvisningar

6 maj 2011

Off The Map


Det här, det är min nya kärlek!
Jag har sett hela säsong 1 nu. Och nu har jag inga fler avsnitt!!! GAAAAAH!
Jag MÅSTE ha fler.
Jag känner abstinens!
Säsong 2 måste ju redan ha gått i USA, right?
Så GIVE IT TO ME!

Det är en massa kändisar med i serien,
och dom flesta vet jag vad dom varit med i och spelat förr.
En av tjejerna spelade tex. i TWILIGHT.
Sen så är det en karl som jag kände igen men inte kunde placera, så jag googlade.
Jaha ja, tänker jag.
Såna här jävla bilder fans det inte på dom andra skådespelarna, han knullade alltså tills sig jobbet.
O sen.....
Va fan! HAN VISAR JU SNOPPEN???!!!!!
Det såg jag inte först. 
Ett litet skruttigt ollon som stickeR fram...

Nu är min bild av "Mateo" förstörd efter jag sett hans ja... ollon!
Han måste verkligen ha knullat till sig rollen.
Aja. huvudsaken är väll att man har ett jobb? 
Inte hur man får det.

ADJÖ!

4 kommentarer:

  1. Det är min favvoserie också.. Väntar med spänning på säsong 2. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja <3 it!
    Men en undran bara Carro... Här lägger man upp en bild på en av dom hetaste i serien med pillisnoppen i vädret och får ingen kommentar på det? Behöver du glasögon??? Hahaha :P

    SvaraRadera
  3. Jag såg inte ens snoppen, den är för liten :)

    SvaraRadera
  4. eller hur ;) Jag såg den inte heller först. Det blev lite mumintrollet på Coop reaktion. Haha

    SvaraRadera