Summa sidvisningar

2 okt. 2011

Vuxenblöja ???


Ni vet när man ligger sådär sjuuuukt skönt i sängen.
Det är lagom svalt, kudden är perfekt upp puffad och täcket ligger precis lagom tätt intill kroppen...
John Blund smeker ögonlocken och man känner sig skönt tung och ska precis glida in i sömnen...

Och då känner man...KISSNÖDIG!
WTF! Då ska man alltså tvinga upp kroppen och gå till toa...
Och självklart har ju Mr John Blund känt sig dissad så och dragit till någon annan tjej som var villig att ligga kvar med honom.

Det suger verkligen, det är vid såna tillfällen jag ligger sen vaken och tänker såna sjuka saker som att vuxenblöja vore fanimej inte dumt alltså! Allvarligt, är det så osexigt?
Hahaha.... Det vore en fin syn när härliga Jehovas kommer och knackar på dörren och man öppnar dörren iförd endast en helt nerpissad vuxen blöja!
Förhoppningsvis så går dom lika fort som dom kom då!



Denna dagen har varit lite bättre än igår, kan kanske varit eftersom jag knapprat massor av pills inatt? Haha, ha vem vet. Inte gjort det på länge, men kändes att det behövdes igår igen. Alla kan inte vara perfekta vet ni! Men vem vill det? Inte jag!

Kom på en till sak när jag låg och grubblade i nattens mörker.... Kom på vad jag skulle köpa till Erik när han fyller 30! Whoho jag är bäst! Så nu gäller det bara att hitta det också... Det är nog det lilla större problemet :/
Jag vet inte om det är så vanligt och om det går att få fram snabbt, men det fixar Carro och jag <3

Imorse sov jag lääänge! Såå skönt. Karln var och körde Cross. Ibland måste han ju få rastas.
Själv så är jag nått så sjukt sugen.
På att börja rida.
På en HÄST!
Men vet ingen som bor i närheten som jag kan göra det med :(
Jag vill också rastas. Jag är rastlös!!!!
Imorgon är det Svensson livet som väntar. Då blir det storhandling. Vanligtvis kan jag tycka det är kul (nått fel på mig?) Men jag gillart bara helt enkelt. Men helst vill ju jag slänga ner hela affären i vagnen om jag fick välja. Måste nog ta och bli miljonär snart känner jag. Pengarna räcker inte till.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar