Summa sidvisningar

23 maj 2011

Kastar ihop

Hejsan svejsan i lingonskogen.
Jag håller på och slänger ihop någon slags wook bestående av massor av skit jag hittade i frysen.
Vi får se om det blir gott eller inte.
Ungen vill dock inte samarbeta då han helst vill sitta fast med karlssons klister mot mig. Dock misstycker jag det och han får vara på gymmet. Inte nöjd.
ska se om han vill sitta i hoppgungan istället :)
Men han verkar faktiskt inte vara på så bra humör just nu, verkar vara lite skit nödig ;)

Själv är jag lite chockad, Lucas åt mat vid 9, 2 och 5!
Jag vaknade massor av gånger för jag är ju van vid det.
Var tvungen att kolla om han levde eller inte för han sov så fridfullt (???)
Så nu har jag bara mig själv att skylla att jag inte sovit.
Men jag hatar verkligen söndagar. Då är det ju dags för Erik att börja jobba igen. SUCK!

Även om vi gnatar på varandra den mesta tiden (fast vi har blivit bättre) så saknar jag honom när han ä på jobbet. Det är knäppt. För ibland när han kommer hem vill jag bara att han åker igen?! Man är allt bra konstig i huvudet när man är kär.
Jag tror nog verkligen att vi kommer klara oss igenom allt, eftersom vi har haft det som vi har haft det nu och hållt ihop hela tiden under det här jobbiga. Och för att inte tala om tiden innan vi blev tillsammans!
Fy vad trötta vi var efter dopet!
Lucas babblade sönder oss efter att vi kom hem.
Då passade han på ;)
Sen somnade han i soffan.
Och eftersom vi inte ville väcka honom så satt vi i soffan och sysslade med sånadär konstiga saker som bara vi är. 
Jag "tattuerade" erik på hans båda underarmar och benet.
2 blev helt okej.
Så nu blev han lite sugen på en tatuering, så han ska få det i 30års present av mig :)
Om jag inte kommer på något annat bra.
Nu ska jag käka.

Ska försöka hinna med flera inlägg idag.
ADJÖ


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar