Summa sidvisningar

6 maj 2011

Transport styrelsen

Igår fick jag mina papper från transportstyrelsen.
Ska förnya mitt körkorts tillstånd är det tänkt.
Dock har jag ingen att köra med än. :(
Jävla Erik att hålla på och krocka och ligga på sjukhuset och bli av med körkortet.

Dock är jag lite osäker på vad jag ska fylla i på en av raderna så får se om det är transport styrelsen eller vårdcentralen som jag ska ringa och fråga....

Vore skönt att ha körkort så man slipper allt det jobbiga med att få vänta 1 ½ timma i odenbacken efter ett vårdcentral besök eller liknande. Speciellt när det är dåligt väder.
Som idag, det är solsken ena sekunden och sen mulet.

Ska påminna mig själv om att det snöade tidigare i veckan...
Om jag undrar nästa år om det verkligen snöade i Maj.
Ja det gjorde det Veronica.

ADJÖ

2 kommentarer:

  1. Du kan köra med mig! Fixa papper bara ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har papper =)
    Jag måste bara veta hur man fyller i eftersom jag ätit såndär förut...
    Vågar du åka med mig ;)

    SvaraRadera