Summa sidvisningar

1 juli 2011

Vi smälter

Phu. Öh. Åhhhh. Uuuuuuh. Suck. Pust.
 Åh, man orkar ju ingenting.
Det är sååå sjukt kvavt ute.
Jag skulle inte bli ledsen om det kom en riktigt åskväder!
Jag har städat lite på förmiddagen och jag trodde att jag skulle smälta bort.

Lucas tycker också att det är jobbigt. 
Han har somnat i soffan bara sådär?
Det är jobbigt när det är varmt och då är det inge kul att leka :(

Hoppas att Erik kommer hem snart.
Så himla piss tråkigt att han har börjat jobba igen.
Dagarna känns som 1000 år.
Tråkigt och ensamt.

Men det funkar.
Tack medicinen!

Finns mycket positivt med dom och även negativt.
Det dåliga är ju alla biverkningar.
Jag har ju fått bytt så dessa har jag bara käkat i 1 vecka och det tar ca 1 månad innan kroppen har vant sig.
Just nu så är biverkningarna:
  • Kort stubin
  • Trött
  • Ont i alla leder
  • Öm i huden
  • Kliar i ögonen
  • Sömnsvårigheter
  • svaghetskänsla
  • värk i axlar nattetid
  • mardrömmar
  • Förvirring
  • Minnesluckor
  • Dåsighet
  • Hjärtklappning
  • Muntorrhet
  • Får sår av myggbett
  • Försämrad koncentrationsförmåga
  • Orolig mage
  • oförmåga att styra egna tankar
Ja det är några av dom. Sen finns det några flera.
Sen har jag andra biverkningar av mina andra tabletter, men dom tar jag bara då och då.
Men ändå så är det värt det 100 gånger om.
 Och för dom som inte fattat så har jag förlossning depp. och måste medicineras för det.
Så fort lillkillen vaknar så ska han och jag fortsätta städa.
Vågar inte flytta på honom för då kommer han nog vakna och jag tänker absolut INTE lämna honom själv i soffan.
Nu ska jag svettas vidare.... Ööööööööhhhh



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar