Summa sidvisningar

13 juli 2011

Porr Afton

Nu ska ni som tycker Sex är för snuskig för att läsa om inte läsa mera.
 Om vi säger såhär...
Tabletterna gör sin verkan på många sätt.
Ett av dom sätten är "knullsättet"
Jiiiihooooo skriker nog Erik inom sig nu.

Äntligen får man väll säga, så har Erik och jag sex igen!
JÄMT!
Ja eller typ, väldigt ofta i alla fall.
Det är tack vare att jag inte längre mår så dåligt så vill jag ha sex igen.
Och det var ju verkligen på tiden.


Igår vet jag inte riktigt vad det var som slog slint i huvudet på oss...
Men på något vis så blev det Porr afton?
Lillgrisen låg och sov på övervåningen tryggt och skönt i våran säng och då passade vi på.
Och helt plötsligt gick vanligt sex över till ja... Något mer porrigt.
Visst, jag är verkligen inte världens sexigaste just nu... Och är absolut inte nöjd med mitt utseende.
Men Erik tänder på mig, och det är huvudsaken!
Och vi hade kul!
Upp, ner, hit, dit.
Oj oj oj.
Det är tur att kärleken och lusten finns kvar även efter man har fått barn.
För mig dröjde det dock 5 månader och lite piller för att det skulle hända något.
MER PORR ÅT FOLKET!




1 kommentar:

  1. Haha , du är bara för härlig :D
    Men det är rätt , man får inte glömma att man inte "bara" är mamma o pappa utan faktiskt två "egna" personer också .
    Keep up the good work ( bloggen alltså :p)

    SvaraRadera