Summa sidvisningar

31 juli 2011

Men hallå

... Jag får ju faktiskt skämmas lite att jag inte bloggar.
Men jag har faktiskt inget att skriva om känns det som.
Helt tom i huvudet.

Hm...
 Erik och jag har ju plöjt igenom lite serier och filmer nu när både han och jag var sjuka.
Gillar man 6, sjukt snygga brudar, nakna män och har lite humor så är den här serien perfekt!
snyggt gjord!
5/5 Popcorn
The Tudors
Samma gäller här, gillar man 6, och "old times" som jag ÄLSKAR och inte stör sig för mycket på äldre tal så är även denna perfekt.
Dock kommer den inte upp i Spartacus klass. Men jag har bara sett 2 ½ avsnitt hittils.
4/5 Popcorn

Får skriva mer sen...
Nu har jag fått låna en Crosstrainer av Surre och Uma. Så snälla så.
Så nu har jag både träningscykel och Crosstrainern, så nu ska man väll bli fitt någon gång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar