Summa sidvisningar

12 juli 2011

GROGGHAGGAN BERÄTTAR

Stackars lilla Erik saknar sin grogghagga ibland (jag)


Han kan ite riktigt säga vad han saknar med henne...
Men jag antar att det var det att jag är ganska glad när jag är full.
Och att vi hade kul och hittade på saker.
Men som Erik sa... Grogghaggan passar inte in i vårat liv nu.
Nu har vi en familj.

Man ser ju ganska direkt att jag såg myyyyyyyyyycket bättre ut förr än nu.
Men jag lovar mig själv att snart ska jag tillbaka till att se helt okej ut.
För jag vill bli vacker igen!
Inte bara på insidan, för den ser ju inte alla andra. 

Men Carro tyckte tydligen att vi skulle ha en fest snart... Vi får se om det är något som vi kan ordna ihop.
Vi får se.

Nu ska jag snart föda mitt barn och mig själv.




1 kommentar:

  1. Jag borde ta tag i mitt utseende med, är ju inte lika fit som förr :p btw, lånar den där roliga bilden :p

    SvaraRadera