Summa sidvisningar

20 juli 2011

Film: Mellenium


Mellenium, 3 filmer i 1. 
"Serien" har gått på SVT och blev då uppdelad i 6 delar på ca 1,5timmar, sammanlagt är det 3 hela filmer med lite extra material.
Filmerna är:
Män som hatar kvinnor
Flickan som lekte med elden
Luftslottet som sprängdes

Extra materialet som utlovades var säkert med, men det var absolut inget som man la märke till.
Det var små scener tillagda som tex. när hon röker en cigg.
Jag har sett filmerna innan (inte riktigt hela Luftslottet som är den sista filmen) men det var underbart att se dom igen.
Den som inte har sett dessa filmer, SE DOM!
Dock är ju min favorit 1:an (Män som hata kvinnor) eftersom den innehåller mer spänning som passar mig.
2:an blev jag först irriterad på eftersom jag tycker att boxaren Paolo Roberto inte är en så strålande skådespelare som alla andra verkar tycka.
Jag stör mig BIG TIME.
Det man inte har i huvudet, får man ha mellan benen Paolo...
Men som sagt, jag tycker om dessa filmer GRYMT mycket, och jag vet att jag inte är ensam om det, passar även killar ås det är ingen "girly" film.
4/5 popcorn, näst intill 5!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar