Summa sidvisningar

5 juli 2011

5 månaders klumpen

Mitt lilla hjärta, jag och Erik var på BVC igår.
Det var dags för 5 månaders kontrollen och sprutan.

8415 gram (!!!)
67cm lång.

Han hade växt en hel del om man säger så...
Så han svälter ju inte direkt. hehe

sprutan var ingen hit den här gången heller... :(
Jag fick hålla mendans Eriks lekte med en leksak framför honom och sköterskan gjorde "roliga" ljud och tog sprutan.
Efter att båda 2 var klara så fick han hoppa över till pappa och kramas lite.
Då blev man glad ganska fort <3

På kvällen blev han slö igen och fick feber stackarn.
Även idag har han feber och har skrikigt mycket och är väldigt slö så han har fått lite alvedon.
Och nu sover han.

Själv så har man råkat ut för biverkningen "illamående" av mina tabl. så jag låg vaken till 20 över 3 inatt och mådde piss illa.
Hoppas jag slipper ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar