Summa sidvisningar

11 juli 2011

They say fire starting in my heart


Hallå på er!
Jag låg igår i sängen och hade så många idee'r på vad jag skulle skriva idag i bloggen.
Men nu idag så är det helt tomt.
Jag hade tänkt att skriva om en massa viktiga saker. 
Stora saker i världen och grejer och vad man tycker och tänker om det.
Men okej... Fuck that!

Igår så hyrde jag och Erik film via Telia.

Den var ungefär precis som man trodde att den skulle vara.
En precis lagom film eftersom vi var sjukt trötta.
Lite skratt då och då och pinsamheter genom filmen.
Absolut ingen 10 poängare!
Men ändå en helt okej film.

3/5 Popcorn


Jag ska bli riktigt bra på att skriva in vad jag tyckte om alla filmer jag ser.
För jag ser ju en hel del om man säger så.

Min lilla söta bebis ligger i soffan här bredvid mig och sover och jag är allt bra sugen på att mosa ner mig bredvid och sova en sväng jag med. 
Vi får se om jag lyckas med det.

Adjö så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar