Summa sidvisningar

14 juli 2011

Lista snodd från Joanna

Tio saker om ditt liv
Har du nånsin varit kär? - Ja, och är nu med (vissa dagar i alla fall ;))
Tror du på kärlek? - Självklart!
Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Jag har nog skött mig exemplarisk tror jag, speciellt med Erik.
Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Teenage heartbreak
Har du någon gång krossat någon annans hjärta? -  Ja det har jag, och det gjorde ont i hela mig. Inget jag vill göra om.
Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej det har jag aldrig
Har du nånsin tyckt om någon utan att tala om de för honom? - ja
Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Absolut inte
Har du nånsin haft en hemlig beundrare? -Haha, jo en eller 2 under mina "good years"
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Till en viss del
 
Tio saker
Kärlek eller pengar? - Kärlek
Vin eller öl? - Måste jag välja mellan pest eller kolera? Drinkar eller Bailys är mina grejer
Dag eller natt? - Natt, men Erik försöker flitigt göra om mig till dagmänniska.
One night stand eller förhållande? - Ett bra Förhållande! Annars kan man lika gärna knulla runt
Tv eller internet? - internet
Pepsi eller cola? - pepsi
Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - En riktigt bra fest, eller neee romantisk hemma kväll!
Färgfoto eller svartvita? - Svartvita
Telefonkontakt eller face to face? - face to face, ända mot ända. Haha
Bilddagboken eller facebook? - facebook, bilddagboken är väll inte använd på ca. 2 år


Nio har du någonsin
Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Ja en gång, fest på kvinnersta och mamma och pappa kom och hämtade mig och jag spydde ner hela bilen med rödvinsspya
Har du nånsin viljat ta livet av dig? Ja
Har du nånsin gjort något du ångrar? - Både jag och nej, då skulle jag ju inte vara där jag är idag, men självklart skulle jag vilja radera vissa saker ur mitt liv
Har du hoppat bungy jump? - Nej, och är inte sugen på att göra heller. Fallskärm är mer min grej
Har du nånsin varit med i en olycka? - Ja, sparkad av hästen tex. och fick åka ambulans
Har du nånsin ätit en hel tårta? - nä, tårta är snusk
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - Ja självklart. Skadeglädje mår jag jävligt bra av. Stygg Veronica, Stygg!
Har du nånsin gått på bio ensam? - Nej
Har du nånsin tyckt att världen suger? - Jarå

Tio  Känslor
Saknar du någon just nu? - Både ja och nej
Är du glad? - Ja, är på helt okej humör
Är du fundersam? - jaaa lite faktiskt
Är du uttråkad? - Nej, inte direkt
Är du tysk? -  Nej, Ich bin Swedich
Är du italienare? - Nej nej
Är du finsk? - Morfar är, så lite har man ju i blodet
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Ja det är dom (ser "pappa" som min biol.)
Gillar du någon just nu? - Jarå

Om dig:
Hur mycket är klockan just nu? - 20:45
Namn? - Veronica, Onkastånka
Hur många barn vill du ha? - 1, egentligen 2, men jag pallar inte en grav till.
Vill du gifta dig? - Japp
Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullar
Har du ätit sushi? - Ne, men är sugen på att prova!
Favoritglass? - Hm... Olika, men glass är ingen favvo
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 2st
Humör? - ............???..........
 
Fyra Grejjor
Har du någonsin blivit jagad av polisen? - Ja, med bil
Har du en hund? - Nej...
Sover du helst själv eller med någon? - Sover helst med Erik bredvid mig, men skönast själv för platsens skull :P
Tror du på spöken? - HM... jo lite

Skulle:
Skulle du vilja vara längre? - Förut ville jag, men jag lider inte så mycket av det faktiskt, kanske ibland under vissa 6 ställningar man skulle behöva vara lite längre.
Skulle du vilja kyssas nu? - Ne
Skulle du vilja dricka dig full nu? - Neee, jag vill sova!


Kan:
Kan du röra på öronen? -  nej
Kan du slicka dig på näsan? - nej
Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja, när de gäller väsentliga saker
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - ja, bara att göra mig riktigt sur
Kan du va på en fest utan att dricka?- Ja
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Ja, om min mage någonsin blir fin igen
Kan du suga? -Haha, vilken jävla fråga!? Vänta ska fråga Erik: -Det kan du.
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Ja, men dom bränner i plånboken

Har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - ja
Har du syskon? - 2
Har du någonsin haft sex med någon? - Ne virgin... Lucas kom till genom jungfufödsel
Har dina föräldrar ljugit för dig? - Självfallet
Har du varit full den här månaden? - Ja, på min 25års fest
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - nja
Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nope
Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Äldre än så
Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Äldre än så
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Äldre än så. Erik är 5 år äldre än mig
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Har hänt
Har du ljugit på någon fråga än då? - nej

Vem:

Vem älskar du? - Erik och Lucas
Vem hade du senast sex med? - Hmmm... Var det kanske Erik? Eller ne jag är osäker (Ha ha ha! *ironi*)
Vem vill du bli full med- Joanna och Carro
Vem är den bästa artisten/gruppen? - Åååh vad svårt. Kan inte svara, gillar så många olika
Vem pratade du senast i telefon med? - Pappa
Vem är snällast i världen? - Jag så klart ;)
Vem vill du prata med? - Massor av folk, måste stimulera hjärnan på dagarna
Vem sov du senast med? - Lucas, Erik med men han gick upp innan oss.
Vem vet allt om dig? - Erik, typ
Vem hatar du mest? - *censur*
Vem kramade du senast? -  Erik, ha är min lilla nalle <3
Vem kan berätta allt för dig? - Erik och RIKTIGA vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar