Summa sidvisningar

19 juni 2011

Shopping

Idag proppad med medicin och huvudet någon annanstans än var det ska vara så åkte Erik och jag och handlade lite...
Eftersom Erik och jag har letat gåstol ett tag nu på internet, men fick inget svar på dom vi tyckte var fina så åkte vi in och köpte en hel ny.
Snälla Farmor betalade.
Så nu har Lucas en helt ny gåstol, DOCK så är det lite rosa på den. 
Men vi fick välja det eller en smutsorange. BLÄ!
Lucas blev iallafall SUPERGLAD! 
Sjukt mycket folk inne på babyproffsen, och den stolen vi först tänkte köpa var slut...
Personalen hade inte tid ett dugg. Lite dåligt om jag får säga mitt!
En nöjd kille!
Sen har jag slagit i huvudet eller nått, men jag ska färga håret LILA idag??!!
Någon fix ide jag fått.
Och nästa gång har Erik bestämd blonda slingor...
2 st pyjamaser till Lucas "I Love Milk" och en "kossa" pyjamas
En gul Body
En blå body
Och 3 par trosor till mig



4 kommentarer:

  1. Vad fin gåstol ny köpte, tycker jag känner igen den.. Väldigt mycket ;) Vi får ha med dom på midsommar så kan Cassandra och Lucas tävla ;)

    Tycker ni kan komma hit imorgon eller på tisdag för då är jag ledig, jag har ju inte fått gosa med Lucas på jättelänge nu :(

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, du gör det va :P Förstår inte varför du gör det... ;P
    Men det är ju lite fusk eftersom Cassandra har fusktränat.
    Ja Erik sa just något om det, han är ju så snabb (inte) vilken av dagarna tycker du passar bäst?
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. fan va söt lucas är, ja vill äta upp honom :) stora killen nu med gåstol o allt :)

    SvaraRadera
  4. Tack Emelie <3 Ja vad dom växer fort! Jag hänger inte med!

    SvaraRadera