Summa sidvisningar

28 juni 2011

Marieberg och Grillning med gott sällskap


Imorse så vaknade jag till doften av bajs innan jag ens öppnat ögonen.
Dock så tog Pappalediga-Erik hand om den saken.

Sen släpade jag mig ner från sängen och så vi frukost alla 3.
... Vi skulle bege oss till Marieberg.

Blev iväg lite senare än vad vi planerade, men så är det ju nästan alltid när man har barn.
För en gångs skull så fanns det en parkering ledig på "familjeparkeringen".

Vi inhandlade lite allt möjligt.
Bilder lägger jag upp imorgon, orkar inte ta kort på sakerna nu.

Vi var även på systemet. Var 1000 år sen.
Kändes nästan lite konstigt busigt på något sätt?!
Sen fick vi även visa legg.
Vi ser unga ut Erik och jag ;)

Senare på kvällen kom Joanna, Marcus och Cassandra ut på spontan grillning.
Jätte trevligt initiativ av Joanna.
Dom tog med sig grillat och allt och Marcus rensade ogräs och lekte lite botaniker och Joanna hjälpte till att torka av plaststolarna (som vi inte ens satt på sen???)


Det grillade blev gott gott och sen satt vi mest och pratade en massa skit.
Dom ska vara med på lördag och "fira" mig.
Och Joanna ska pront köpa present till mig säger hon.
Jag är så dålig på att ta emot presenter. hehe

Mamma och Pappa kom förbi med Frida på kvällen med.
Hon ska vara med oss tills på söndag.
Vet inte hur jag ska göra med henne riktigt på lördagen med allt folk...
Vi får se vad jag kommer fram till.

Nu ska jag tydligen samlaga (???)
När lovade jag det???

1 kommentar:

  1. klart du ska få paket :) haha lyx jag vill också men jag får väl vänta 3veckor :) haha. Hade nice inatt hehe kram

    SvaraRadera