Summa sidvisningar

2 juni 2011

Att skylla på saker för att förbi se sanningen.

Iband vill inte folk inse att dom faktiskt ibland inte beter sig korrekt.
Men då är det oftast lättas att hitta en anledning eller ett fel på den andra personen.
Självklart att det är en bra ide, då slipper man ju se hur det i verkligheten ligger till.

Jag är enormt trött och irriterad på en person, speciellt nu efter jag läst lite på hennes blogg med, då anledning till varför vi är "osams" verkar vara för att " tills jag insåg att den här människan är inte i balans för fem öre"
Varför inte se det som det är istället Tina???

Jag var grymt besviken på dig att du inte kommit och hälsat på mig efter Lucas kommit till världen.
På lördag är han 4 månader. Då kan man inte skylla på att du jobbat. För så länge har du inte jobbat.
Du skyller på att du inte har pengar, och då var jag på dig om att du dricker nästan varje helg.
Och visst, du kanske får alkohol av din pappa eller bara är på hemma fester.
Men någon liten ynka krona borde det ha funnits att använda (när du ändå varit inne i Örebro) och ta den kvart som det tar att åka till mig och kommit förbi och sagt hej?
Du vet att jag hade struntat i om jag fått en present eller inte, det är inte det som spelar någon roll och det vet du ju själv. Jag är inte sån.

Om ALLA är på dig så kanske det är en anledning till det?

Och jag var inte på dig. Jag berättade bara vad jag kände för jag kände mig åsidosatt.
Man måste kunna säga såna saker utan att du ska börja kalla dig själv "horan från Nora" och en "fitta" ect, ect.
Lyssna istället på vad jag säger, flippa inte ur direkt.
Självklart blir jag mer besviken då än om du bara sagt förlåt, jag kan komma förbi, inte -BRA! Då kommer jag om 10 minuter!
SKriv inte ut sedan att bara för att jag mår dåligt så är det därför jag "beter mig som jag gör".
Jag har inga som helst problem med mina andra vänner.

Sen självklart är jag irriterad för att jag aldrig får tillbaka mina playstation spel och mickar. Det har gått över 3 år. Är det så himla svårt att leta reda på dom och ge dom till mig.
Är det så att konrad har dom så får han väll för fan ta fram dom. Det är inte hans saker.

Sådär.
Nu skrev jag ut en massa skit.
Men det struntar jag i, för det går ju inte att prata med dig allts, för du flippar bara ut direkt och kan inte diskutera ett dugg. Folk måste få säga vad dom känner...
Och skyll inte på något du inte har en aning om.

Det är lika idiotiskt som n är folk inte tig mig på allvar när jag var gravid "för att det är bara hormoner".
Ska jag börja ignorera alla känslor en gravid har bara för att den är gravid?
Ni hör själva hur dumt det låter....

Tänk er för!

Antar att du nu kommer reagera med att antagligen ta bort din blogg, eller ta bort mig från facebook eller få utbrott eller skriva något dumt tillbaka.
Istället för att se det som det är.
Och om jag mår så dåligt så är man en riktig vän så bryr man sig väll istället för att skriva ut det på någon jävla blogg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar