Summa sidvisningar

16 mars 2012

usch

Fan, ont så in i helvete har jag i ryggen.
Kan knappt ta på mig en tröja idag.
Josse kommer förbi sen,
ska se om det går att muta hennes karl till att köra mig till dagis och hämta Lucas.

Ska ta mig ett par alvedon nu och slänga mig i sängen är det tänkt.
Gick inte så bra att sova inatt.
Var otroligt sur på någon... HMMM!!! undra vem.
Sen gjorde det så jävulskt ont, och så vaknade man flera gånger av att man var klantig och la sig på skiten.

Det som är bra med sånahär "sår" är iallafall att dom läker fort.
Hoppas att det ska göra mindre ont redan imorgon så det inte ska göra så ont att bära Lucas.

Ne nu blir det sängen.

Adjöken Fröken!
Kom ihåg att kommentera och välj bland dom olika orden där ner om vad ni tycker om mina inlägg så jag vet vad ni vill läsa för något.
Det som gillas bjuds det mer på.
Alla kan skriva anonymt.
|
|
|
|
|
v



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar