Summa sidvisningar

6 mars 2012

Random ”blogglista”, var länge sen!

Skrivet 6 mars, 2012 - Klockan 20:08
Namn: Veronica
Ålder: 25
Längd: 1.62
Sko-storlek: 37
Född: Örebro
Bor: Torsborg
Gör just nu: Kollar på Big Brother

Allmänna frågor:
Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Rolig, glad, snäll
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv:  Bitsk, dåligt självförtroende, Depp


Vad är du rädd för: Spindlar, mörker, att mina nära försvinner
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Det är ju min personlighet
Det roligaste jobbet du haft/har: Alla jobb har sina bra och dåliga sidor. Jag låter bästa jobbet vara osagt och ha minnena för mig själv.
Har du körkort och egen bil: Nope
När grät du senast:  När min Simon avlivades
När skrattade du senast: Idag, MÅNGA gånger :)
Vem åkte du bil med sist: Erik
Vem åt du mat med sist:  Erik
Vem sov du hos sist: Hemma hos oss
Vem sov hos dig sist: Lucas
Vad var du rädd för när du var liten: Insekter
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Veterinär, arkeolog
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: För många gånger!!!
Värsta smärtan du råkat ut för: Föda barn eller bli sparkad av hästen i ryggen 3ggr. Olika smärtor
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Finns flera saker
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Absolut. Mer än vad det borde finnas
Har du någonsin sportat: Oja
Någon du ser upp till: Mjorå
Vad finns alltid i din handväska: -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar