Summa sidvisningar

18 mars 2012

Nu ska jag vara en riktig BITTERFITTA!

Jag är helt emot att lägga energi på idioter till människor.
Men ibland så måste jag helt enkelt bara lätta mitt lilla hjärta och berätta för dom hur dumma i huvudet dom är egentligen.
Detta inlägg handlar om barn, och barns utveckling och uppfostran.
Och speciellt om dom  BARNLÖSA som tror att dom vet aaaaaallt om barn.
Vår lille kille Lucas är nu 1 år och 1 månad.
Och han går inte än.
Ne men va??? Går han inte??? Shit det måste vara nått fel???
Dom måste säkert uppfostra honom fel???
Eller så kanske det är något medicinskt fel???
Den ungen började ju gå för längesedan varför gör inte han det???

Alltså allvarligt.
Stoppa upp era jävla idiot tankar någonstans innan jag gör det. VÅLDSAMT.
OCH, håll det för er själva era totalt ovetande "jag kan allt om barn men har inga själv" människor.

Man ska ALDRIG jämnföra barn.
Självklart så tror jag att det händer enormt ofta dock.
Jag har själv gjort det.
Men det är folks skit tankar som gör att man börja tänka lite konstigt, 
som typ; Men tänk om det är något fel eftersom det inte händer något?

Om jag och Joanna eller jag och Carro sitter och frågar lite saker om varandras barn om vad dom kan eller inte just för att det är kul att veta osv. så är det en helt annan sak.

Men när folk börjar klanka ner på mitt lilla hjärta så blir jag INTE glad.
Taggarna utåt och hornen växer ut.

Alla barn är inte lika.
Alla vuxna är inte lika.
Tänk hur jävligt tråkigt livet skulle vara då.
Och bara för att Lucas just inte är snabb på att gå så betyder det inte att han kommer vara efter i andra saker.
Alla är unika och det är det som gör oss så underbara.
Förutom kossor som inte fattar sånt då...
Cassandra-Lucas-Cassandra

Så snälla snälla, sluta jämföra mitt barn med andras eller era.
Han är mitt bästa hjärta och är så perfekt som han är.
Han utvecklas helt normalt enligt läkarna och en barn doktor berömde honom för att vara så himla med och att han förstod så himla mycket om vad vi menade och ville göra.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH FAN FITTA JÄVLA HOR FAN PISS HELVETES JÄVLA SKIT!

Så,
nu har jag fått skrikit av mig lite och det känns mycket bättre nu.
Tack för att jag fick vara en bitterfitta ett tag.
Såååå
nu ska jag steka klart mina köttbullar.
Hejjrå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar