Summa sidvisningar

22 jan. 2012

well hello

Sådär ja.
Nu är tårtan beställt av Lonta.
Hoppas den kommer bli fin. Våran lilla kille måste ju ha det bästa på sin första födelsedag.
Men har får nöja sig med att äta en egen liten tårta.
Känner jag Lukk rätt så kommer han slänga sig över den och mula. alltså inte pilla och peta lika fint som Cassandra gjorde :P
I lördags var vi på Marieberg, jag shoppade kläder och Erik fick välja brills.
Vi köpte även en hel del kläder åt Lucas.
Vi gick med Josse, Ronja och Emil.
A just det, köpte en ny bh på Triumf.... BARA 479spänn!
Och storlek... 80 F! WTF. FFFffffffffffffffffffff
Hade liiite fel storlek innan, inte konstigt att dom hoppade ut. Haha

Jag märkte att Lucas var varm och lite "off"... Vilket inte var så konstigt. 
39,1 i feber när vi kom hem.
Man känner sig inte lite dålig då eller vad! Stackars lilla killen.
Han är sjuk idag med.... :(

Ne nu tappade jag sugen på att skriva... fastnade i en film.
Fy mig!
*pisk pisk*
Gå och städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar