Summa sidvisningar

24 jan. 2012

Mycket nu...

Fan, jag börjar känna stressen nu...
Stressen med att hinna med allting innan jag börjar jobba.


Vi ska fira Lucas fördelsedag, baka och ha en massa folk här.
Vi ska fira att jag fått jobb, funderar på fylla och bowling.
Kolla upp på vårdcentralen vad det är för fel på mig.
Ställa om dygnet.
Få hjälp med att sova....
Skola in Lucas på dagis.
Åka och hälsa på Teddy i Västerås.
Hälsa på Mormor och morfar.
Gå på marken i veckan.
Fika med Trana.
osv osv...
Stress Stress i min hjärna.
Hur ska man försöka planera in allting...
*error*

Vad ska man köpa till Lucas när han fyller år tror ni...? hm.
Jag har faktiskt inte några jätte bra ideer.
Och vad ska man baka?

Kommer bli "spännande" att åka tåg med lill killen.
Var 100 år sen sist, känner jag mig själv rätt så åker jag väll vilse som vanligt ;)
Men lätt värt det!
Har inte träffat Manne på hur länge som helst...
ääähhhhhhhhhh.
Fuck this shit!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar