Summa sidvisningar

12 jan. 2012

Bajs, Tutte och Habibi!


HABIBI!
God afton på er alla.
Här sitter jag och misshandlar min egen kropp lite.
Försöker köra in en ny piercing i tutten som jag köpte idag på Mberg.
Dock vill det sig inte!
Smärta? Ja, en hel del faktiskt.
Tror det kallas Karma.
Men jag tror inte på den skiten så det måste bara vara lite voodo eller nått.
Ja som sagt, var ju på Mariberg idag med Carro, och det var så trevligt att vara med ett fruntimmer för en gångs skull :P
Aslite folk och vi gick runt och strövade.
Köpte en ny tröja jag tänkte ha på jobbet, ett rött porr nattlinne och en tutt piercing. 

Hade faktiskt en sån lyx att Hans kom och hämtade mig. Slapp jag åka i stormen och stå och vänta på att byta buss i stan.
Egentligen borde jag städa badrummet nu... Men jag vill inte.
Så jag gör det... sen...
Typ om en timma! Jag lovar!


Äh fan nu ger jag upp. Stackars patten...
Nu ska jag iväg och städa lite.
Men bara lite. För sen måste jag spela.
HABIBI tjatar ju så på mig.
Han ville att jag skulle blogga om bajs, men han är så snuskig. 
Skulle väll aldrig en så normal tjej som jag göra, eller hur?!

Ajöken Fröken

1 kommentar: